followers !

nuffnang ads

Family Outing !

" terlalu banyak yang terjadi dalam hidupku..
aku selalu berada dipersimpangan..
persimpangan yang menentukan dua takdir yang berbeza..
aku sedar, setiap persimpangan  itu aku harus memilih antara nya..
manusia tidak pernah dapat kesemuanya..
hidup ini terlalu singkat untuk memikirkan perihal yg amat panjang..
walaupun sesuatu yang singkat akan berlaku dalam kehidupanku yang terasa perlahan..
kerana aku menemui mu sekarang dalam kehilanganku dimasa lampau.. "

yeah ! done tengok gerimis mengundang :') lap airmata jap 
tak malu...nanges..haha ! sedih weyh !

8 julai 2012

assalamualaikum..kum..kum.. hehe

wana kembali m'update :) cuti sebenar dah bermula ! yey ! 

dah lama nak update pasal i-city ni :) best !

sebelum ni memang dah lama teringin nak p sana..tapi i-city 


kan bukak malam je..macam mana mau pegi ? siapa mau bawak


 ? hehe



dan akhirnya..family outing !  7 orang :) sampai umah kol satu

lebih
yang best nya masuk kat ' ice walk ' tuu..... :)

sejuk giler laa.. kena jugak sewa kasut :( kalau tahu pakai kasut


 dari uma..xdela m'bazir 10 ringgit sorang nak sewa kasut


 PHUA CHU KANG.. haha !


pendek nya aku !


fiza & wany 
peace !
sejuk macam kena current je ^_^


k.long & k.ngah 
menahan kesejukan :) hehe


suka lampu" kat luar ni :) cantik 
aku sangat happy dan penat !

 ♥‿♥ thnks guys !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan