followers !

nuffnang ads

♥ miss you adek ♥


assalamualaikum..

hye u olls..dah lama rasa tak update blog..rindu tu rindu..

tapi takde idea laa..tak tawu nak cerita ape.
.
bila nak cerita, rasa macam tak perlu pulak..so,simpan la

 dalam draft je.

.
sekarang ni suka bace blog-blog orang.
.
selalu bukak blog irene nadia & maria elena..best !

bila naek sem baru ni, rasa macam tak b'semangat je.
.
mungkin sem lepas pun macam ni jugak..tapi yeke ? tak 

ingat laa..hehe



sama tak muka kitorang ? hehe :P

rindu pulak dekat budak tembam ni..tengah belajar nak

 merangkak

..
cerdiik la adek saya sorang nii..cepat belajar..

masa tengah dkung jiha kat kedai tudung, ade orang tanya,


" berapa bulan dah ni kak ?

aku jawab : dah 6 bulan lebih :)

dalam hati : aku rasa orang yang tanya ni lagi tua dari aku..


                                 tapi nape dye pggil kak..mesti dye

 ingat baby aku ni..haha

untuk buat orang tuu tak salah sangka,aku cakap laa


" ni adek saya :)) sambil tersenyum.

then, kawan dye nyampuk

" laa yeke..adek rupa nya..ingat anak sendiri "

aku muda lagi laa nak ade anak sendiri..hish, tak nampak ke 

muka muda ni ? 

kak wana sentiasa doa kan adek jiha membesar dengan


 sehat..

in sha ALLAH. we all love u adek 





jiha yang suka bila orang snap picture dye 

saaayang adek !

#photoshot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan