followers !

nuffnang ads

Rindu Matrik !

hye sayang-sayang semua !
badan aku rasa sangat lemah tapi rindu nak menaip. :D
this week aku da merdeka dua paper : macroeconomy & statistics
lepas exam statistics, rasa nak demam.stress agaknya :)tapi cuba kuat kan diri ! untuk terus kan perjuangan.
3 more papers :) chaiyok2 wana !
sangat boring kan belajar etnik.tuu la apa yang aku tengah rasa..sebab tuu sebok nak m'update ni . :)
ke sebab aku xboleh study kat sini.pelik kan ? orang kalau dok hostel la senang nak study.tapi aku ? ish3
ok,lately ni aku selalu teringat zaman matrik dulu.zaman belajar physics,chemistry.rindu !
sekarang belajar course actuarial sciences ni more to economy and math :) 
tapi math dye macam addmath ++ susah woo..hehe
aku rindu nak masuk lab , nak buat experiment..nak pakai lab coat tu mungkin tak laa.. :P hehe




tengok gamba ni la teringat zaman matrik..belajar chemistry dengan puan siti & puan vynavi
best ! dan semestinya partner experiment , rab !
ok la, mood study dah datang. gud nyte korang ! have a nice dream ,ok?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan