followers !

nuffnang ads

Birthday Girl !

assalamualaikum..
hye readers ! ♥ 

 dah b'minggu-minggu rasa nya tak m'update blog..x de mud larh ! hehe. entry untuk 

bufday pn x de lagi..dah banyak  hari b'lalu tapi sangat  malas nak membebel di sini ! ^_^


alhamdulillah dah genap 20 tahun umur aku ! aku b'syukur dengan apa yang aku ada..


  ♥ Selamat Hari Lahir Wana 





* Semalam adalah suatu kenangan, hari ini adalah suatu kenyataan manakala esok adalah suatu penantian !


♥ Alhamdulillah Allah masih membenarkan aku bernafas sehingga hari ini !


♥ terima kasih kepada mak & abah  ! Melahir dan m'besarkan aku dengan 


sempurna !


♥ terima kasih k.ngah ! bagi kek bufday :)


♥ terima kasih kepada semua yang wish my bufday :') terharu !




* Sesuatu yang diimpikan tak selalu menjadi kenyataan..tetapi apa yang tak diduga selalu berlaku tiba-tiba..biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam..tetapi usah kita ketawa berpanjangan kerana kegembiraan yang belum pasti untuk selamanya..

                                                             with love ,

                                                            nurhazwana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan