followers !

nuffnang ads

♥ KLCC ♥

assalamualaikum.... 
hye readers ! rasa macam dah lama tak menaip & membebel di sini :)
tak de idea la nak menaip.. :D  nak share gamba raya pun x banyak.. tak nak la ! hehe
aku lebih suka blogwalking sekarang ni :) baca blog-blog korang :) 


* suka gamba ni sebab : 

1) Jiha sangat comel ! dye pandang aku ! hehe rindu jiha !
2) sebab ada syafeez ! :P

*terima kasih abg syafeez bagi hadiah baju yang comel untuk jiha ! wane pink lagi  ^_^  

semalam punya semalam , syafeez ajak kuar makan..maklumlah..dye ingat aku dok sorg le tu kat umah..risau aku tak makan kot ? hehe
then pegi la makan kat klcc lagi :) padahal semalam nye da pegi sana..tengok movie je kat pavi..tapi merayau  kat klcc jugak :D hehe
stay sana smpai malam..ingatkan nak balik dah lepas mgrib tapi tetibe je nmpak air  lawa kat luar klcc :)
so, kitorg pegi la tengok :) memang lawa pun..tapi sebab camera aku yang x lawa sangat kan..tu yang macam kabur sikit.. :)

* scene waktu malam kat luar klcc  :D


siap blh pilih colour lagi   ^_^
nampak pelangi ! lawa !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan