followers !

nuffnang ads

♥ CAKE ♥


assalamualaikum buat kalian semua.. 
cewah, kalian kau ! hehe..
salam awal muharam :)) 15 Nov 2012 

jam sebegini, aku belum mampu untuk tido..masih menghadap laptop..
membiarkan jari-jemari mencoret kan kisah hati... 

lately ni, aku t'lebih rajin nak cuba memasak :)) aku pun tak tawu kenapa..
yang aku tawu aku blaja masak apa yang aku teringin nak makan.. :D 
macam spaggethi, kek coklat & kek pelangi !

last monday, aku try buat kek pelangi..for the 1st tyme ! resepi ? tanya encik google laa :))
excited sangat sampai hancur kek aku ! hehe.. 
but, hari selase pulak mak request nak makan kek tu lagi.. :D 
amboi ! macam laa sedap sangat kan ? dengan hati yang ikhlas, aku pun buat 2 loyang ! 
tak sangka kek tuu lembut giler ! better than yg 1st tyme buat :)) 

before :


dah macam makanan Teletubbies kan ?  :D

after :


taraaa...... :))
ni la kek nya.. alhamdulillah, tercapai jugak niat nak blaja buat kek pelangi !

lepas ni aku boleh laa cuba resepi laen pulak :)
teringat cerita cikgu Jue dulu..cikgu masuk kelas memasak before cikgu smbg study..yeke ?
kalau tak salah..yang pastinya sebelum kawen ! hehe
mak pulak belajar ngan mak mertua :D masa baru-baru kawen.. so sweet..hehe
tak kesah laa..bila-bila pun belajar.. janji ada niat nak blaja ! ok ?
selamat malam darling !

Thnx For Reading 


3 ulasan: