followers !

nuffnang ads

# Wordless Monday


Assalamualaikum  

hari ni hari isnin bersamaan 12 nov 2012..aku amek cuti free 
untuk tidak ke kuliah :)) 

sebab, hari selasa rabu & kamis aku cuti..skip jela hari isnin

 :D  boleh kan ? hehe

semalam, aku join bengkel photoshop advance kat 

kampus..best laa jugak..

akak ngan abg senior third year yang ajar :)

pagi-pagi lagi da kena pegi..sebab start kol 8..masa tido aku

 tuu.. :D  hehe

akak tu yang anta & amek ktorg..maklum la budak nilam 2 

org je join..

tak kan nak naek bas kot ? tak logik la pulak kan ? 

better aku join program macam ni..dapat la jugak ilmu :))

daripada t'bongkang tido kat bilik tuu.. :P 

semalam aku belajar pasal photo manipulation..

 maknanya, combine certain elements to create a UNIQUE 

IMAGE.. paham kan ?

macam ni ,


# combine kan huruf  LOVE tu ngan semua barang yang ada kat atas tu... best !


ni la hasil tangan aku semalam...susah jugak nak buat..tapi kalau dah biasa buat kacang jela.. :D

btw, aku dah ade " Diary Hati Wana " versi buku :))
comel takk ?


dah magrib :)) bye stalker !

thanks for reading  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan