followers !

nuffnang ads

Hati Perempuan :))




Aku ingin seperti dia..
yang kuat,yang tidak cengeng..
tidak mudah mengalirkan airmata kerana perkara kecil..
aku ingin selalu tersenyum..
menyembunyikan rahsia hati yang dalam ..

assalamualaikum...
hye awk..awk..dan awk yang comel ! hehe
baru nak bagi salam. teruk betul :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" kita rasa sedih la hari ni "
" kenapa ? "
" entah. tak tawu "
" biasa la tu perempuan, kadang kita nanges tak de sebab pun "
" >_< "

# kata orang, hati perempuan ni lembut..lembut macam kapas :D
cepat tersentuh..sebab tu la cepat menanges.. bukan sebab dia manja. betul ke ??
bermakna, hati aku ni pun macam kapas laa.. :D lembut ! hehe

aku tak boleh tengok orang menanges sebab nanti aku pulak yang nanges..
aku kalau nak nanges, time malam-malam bila semua orang dah tido :D hehe..
opps....rahsia laaa ! :P

to my dear friend,
menanges la puas-puas dalam mencari kekuatan diri yang hilang :')
InsyaAllah nanti boleh lupakan dia  :)) boleh dapat yang lebih baek dari dia..
buat apa kita nak ingat lagi orang yang tak pernah nak hargai kita. kan ?
kadang perempuan bukan nak lelaki yang berharta dan rupa pun,
dia cuma nak seseorang yang memahami dia
saat dia tak mampu untuk meluahkan semua masalah.



thanks for reading :))



Tiada ulasan:

Catat Ulasan